27 December 2009

Dream /Vis ciudat...

Welcome to my world. Enjoy!


12/27/2009                  --Vis--

                 Se facea ca eram undeva, intr-un loc nedefinit, in timp si spatiu, intr-o casa mare, spatioasa, dar abandonata mult timp...In jurul ei, era doar cimp si, ici colo, cite o floare ratacita...Totul parea fad, pustiu, gol...Dar, cu mine a venit in acel loc si proprietara casei, care facea acte de caritate. Ea a adus citiva tineri, care sa-si creeze un loc, al lor, unde sa traiasca , sa invete si sa se defineasca, ca viitori, adevarati oameni...Un fel de tabara permanenta...
                  La un moment dat, stateam afara cu stapina si, ea era untr-un fotoliu, unde se odihnea in aer liber, iar eu, lucrasem la o gradina mica de linga casa, unde, dupa ce am inlaturat buruienile, am gasit o fosta agava, in mijlocul stratului, care, desi imensa si frumoasa in trecut, inca mai avea viata, si, eram convinsa ca se va dezvolta, in timp...Discutam cu femeia in virsta despre acel loc si ceea ce urma sa devina...
                  Mai tirziu, m-am dus la o alta cladire, la fel de veche, dar mai inalta, o scoala...Tinerii tocmai ieseau din cladire, galagiosi, ca pasarile care se pregatesc  de culcare... Imi erau dragi si ii priveam cu duiosie, asa cum obisnuiam sa-mi privesc elevii, pe vremuri...
                  Dupa ce toate lucrurile s-au "pus la punct", inainte de culcare, intre cei cu care lucram, era un om, dascal, ca si mine, care, s-a apropiat de mine si am inceput sa discutam de "cite-toate"...Discutia noastra a continuat, si chiar daca de data aceasta eram in camera mea, ea se derula in continuare...Discutia aceasta imi dadea un tel in viata si simteam ca ceea ce se intimpla cu mine, imi va marca viitorul...Totul. absolut totul "imi spunea" ca trebuie sa renunt la trecut, care era perimat, vechi, si, trebuia inlocuit cu ceva nou, bun si deosebit...Catre dimineata, inca nu eram decisa ce voi face, si, din instinct, simteam ca TREBUIE sa ma intorc acasa (simbolic vorbind), la casa si caminul meu, desi, eu doream sa ramin acolo, cu noua familie largita...Tineri si oameni de nadejde, care vor Schimbarea...Schimbarea la tot si la toate....
                  Ciudat vis...

No comments:

Followers

Blog Archive